Tuotekehityksen ja Service Deskin johtamisen konsultointi
Tehosta tuotekehitystäsi ja Service Desk -palveluasi
Kokenutta apua tuotekehityksen ja Service Deskin kehittämiseen
Johdin vuosina 1996-2016 ohjelmistoyrityksen tuotekehitystä ja 2000-luvulla yli 10 vuotta Service Deskiä. Tarjoan tälle alueelle konsultointia näiden toimintojen kehittämiseen, niiden tehokkuuden parantamiseen ja toimintaprosessien virtaviivaistamiseen.
Minulla on palvelujohtamisesta ITIL 4 Foundation sertifikaatti, jonka lisäksi olen käynyt useita aiheen koulutuksia mm. Service Deskin taustaprosesseista ja prosessien kehittämisestä sekä mallintamisesta. Olen kehittänyt mm. palkitsemiskäytäntöjä ja minulla on kokemusta useista Service Deskeille suunnatuista sovellusohjelmista (mm. Requeste ja Jira).
Tuotekehityksen johtamiseen liittyen olen käynyt koulutuksen liittyen Scrum viitekehykseen yleisellä tasolla ja erikoiskoulutuksena Scrum Product Owner koulutuksen. Minulla on Scrum.org organisaation Professional Scrum Product Owner I sertifiointi (PSPO I). Pystyn konsultoimaan niin ketterää kehittämistä kuin projektimaisesti ja perinteisin menetelmin tehtävää kehitystyötä. Sisällön osalta vahvimpia soveltamisalueitani ovat taloushallinto, logistiikka ja huolto- ja korjaamotoiminnan prosessit.
Tarjoan tuotekehityksen vastuuhenkilölle yrityksessä myös coaching-palvelua.
Kaipaatko apua tuotekehityksesi tai Service Deskisi johtamisen kanssa?
Konsulttipalveluni auttaa sinua kehittämään näitä yrityksesi toimintoja ja tekemään niistä kustannustehokkaampia. Kerro millaista apua tarvitset, niin kerron miten voin auttaa.